Покупцеві

Режим роботи

пн.-пт. з 06:00 до 18:00
сб.-нд. з 06:00 до 17:00

Обробка замовлень здійснюється з 8:00 до 20:00 щодня, без вихідних.

Оформлення замовлення

1. Обробка замовлень здійснюється з 8:00 до 20:00 щодня, без вихідних.

2. Ціни можуть відрізнятися, більш точні ціни уточнюйте у менеджерів.

3. Вказавши суму замовлення, Ви несете відповідально за правильність цієї суми, якщо ж сума відрізняється від реальної вартості зазначеної Вам менеджером, то замовлення анулюється.

Оплата

Перед оплатою замовлення через сайт – Обов’язково зв’яжіться для Вас зручним способом (телефон, месенджер) з менеджером і уточніть наявність товару, а так само додаткову інформацію по замовленню.

1. Безготівковий розрахунок (Visa, Mastercard, Privat24, Liqpay).

2. Електронний переказ (Western Union, Money Gram, Sigue, Coinstar, Intel Express, PrivatMoney).

3. Оплата готівкою кур’єру.

4. Оплата готівкою в нашому магазині.

Доставка по Харкову

1. Доставка здійснюється з 6:00 до 19:00 щодня, без вихідних в межах м. Харкова.

2. Замовлення, оформлені після 18:00, доставляються вранці наступного дня.

3. Замовлення, оформлені в суботу та неділю після 17:00, доставляються вранці наступного дня.

4. Вартість доставки 150 грн.

* Доставка платна (за індивідуальним прорахунком) в наступних випадках:

5. Доставка не в робочий час за індивідуальним прорахунку з менеджером.

6. У святкові дні доставка по місту протягом дня. Доставка в певний проміжок часу не гарантовано.

7. Доставка здійснюється після підтвердження оплати менеджером (* Оплата: п1, п2.).

8. Будьте уважні при вказівці даних одержувача. У разі неправильної адреси або свідомо відомому відсутності одержувача, повторна доставка оплачується додатково.

9. Якщо в замовленні вказано точну адресу і час, замовник несе відповідальність за розташування одержувача за адресою в зазначений час.

10. Ви можете замовити попередній дзвінок одержувачу, і наш менеджер уточнить у одержувача зручний для нього час і адресу доставки.

11. Якщо одержувача не опиниться за вказаною адресою, кур’єр повертає букет в магазин.

12. Повторну доставку замовлення ми зможемо здійснити в разі доплати за виїзд кур’єра.

13. По закінченню 24 годин з моменту не відбулася доставки замовлення оплачується повторно, оскільки квіти є швидкопсувним товаром.

14. Якщо Ви відмовляєтеся від повторної доставки, вартість замовлення не повертається, оскільки нами були понесені повні витрати.

Знижки

1. Для отримання знижки й використання дисконтної програми “накопичувальна знижка”, необхідно спочатку увійти в особистий кабінет під своїм обліковим записом.

2. Знижки та дисконтна програма “накопичувальна знижка” – діє тільки для зареєстрованих користувачів.

3. Дисконтна програма “накопичувальна знижка”: Якщо сума поточного замовлення дорівнює сумі з таблиці знижок, то при наступних замовленнях вона буде діяти.

4. Більш докладно про програму “накопичувальна знижка” Ви можете дізнатися в особистому кабінеті.

Гарантії

Ми гарантуємо свіжість і якість наших букетів і композицій, проте, якщо з якихось причин Ви залишилися незадоволені виконанням Вашого замовлення – ми готові розглянути Ваші претензії протягом 24 годин з моменту його доставки чи отримання в магазині.
Для цього Вам необхідно написати нам на електронну пошту flowershop.kharkov@gmail.com або зателефонувати +38 097-274-47-18 , viber +38 097-274-47-18 .
Для оперативного прийняття рішення необхідно подбати про документування інциденту приклавши фото або відео. У разі якщо Ваша скарга обґрунтована, ми оперативно запропонуємо Вам рішення ситуації, що склалася.